Személyes benyomások, gondolatok, érzések merő őszinteséggel

2010. január 27., szerda

Babakiállítás



Anya és apa kiállításra vitt ma az oviból a Várba. A bejárat mellett kissé elidőztem a hullámvasút előtt, ami éppen nem működött. Benn a teremben rengeteg gyerek volt, és rajzokat, meg mindenféle bábokat bámultak. Ahogy sorra elsétáltam a kiállított babák mellett, lassan felismertem egy-két mesefigurát, melyeket korábban a Magyar népmesékben láthattam. Volt egy pár, amit nem ismertem, ezeknél anya segített. Egy adott pillanatban Zsike, Dávid és Eszter anyukája elhallgattatta a gyerekeket, kezdődött az előadás. Először Jolán keresztmama fuvolázott. Nagyon tetszett a gyerekeknek. Majd egy igazgató és egy néni tartott beszédet a kiállításról, és arról, hogy ki volt Benedek Elek, és mit köszönhetünk neki. Ezután játék következett. Mivel én voltam a legkisebb, én húzhattam ki az első kérdést a mesékről. Tudtam is a helyes választ (Varjúkirály), de szégyelltem elmondani.

Nekem a bábok, pontosabban Az égig érő paszuly és A rózsát nevető királykisasszony tetszettek a legjobban. De alaposan szemléltem a többi babát is.
A kiállítás után anya egy-két hiányosságát rögtön pótolni akarta, így ma kivételesen a déli lefekvéskor is részesültünk meseolvasásban.

Nincsenek megjegyzések: