Személyes benyomások, gondolatok, érzések merő őszinteséggel

2010. június 21., hétfő

Nyaralás kicsi mamáéknál

Míg apa Németorzágban turnézik, addig mamáéknál leszek. Izgatottan vártam a vasárnapot, mikor apáék felpakoltak, és kihoztak Madarasra. Sok játékot hoztam (Lego, puzzle, autós szőnyeg, kiskocsik, bicikli stb.), hogy nehogy unatkozzam. De biztosan nem fogok: itt nézhetem a Minimaxot (otthon nem megy!), számítógépezhetek (a kedvenc weboldalam az egyszervolt.hu-n, anya otthn ezt is korlátozza), itt lesz Blanka, az uncsim, majd lejön Bella is, akivel jókat társasozok, na meg akik mesét olvasnak nekem (8 meséskönyvet hoztam magammal!).
Szerettem volna, ha apáék minél hamarabb hazamennek vasárnap, de sajna maradtak egy fél napot, ami nekem egyáltalán nem tetszett: szerettem volna első perctől egyedül maradni. Mama a kedvenc ételeimet főzi, és igyekszik kedvembe járni nemcsak ő, hanem tata is. Állatokat etetek, kertészkedem: (ma például répát húztam a földből, amit jóízűen el is fogyasztottam.)
A nyaralás jól indult, mert míg anya a függőágyon peffeszkedett, tata segítségével leszedtük a ropogós cseresznyét! Megtanultam: magot köpni. A tavaly még egyáltalán nem akart ez menni nekem...Remélem jó meleg idő lesz, s akkor tata még a medencét is felfújja majd nekem: hogy felejthetetlen és tökéletes legyen a nyaralás!











" Érik a ropogós cseresznye..."

1 megjegyzés:

Makkai István írta...

Éjik a jopogós csejesznye...