Személyes benyomások, gondolatok, érzések merő őszinteséggel

2010. december 12., vasárnap

Ma meggyújtjuk a harmadik gyertyát


A múlt héten dióspatkót gyúrtunk anyával, advent harmadik vasárnapján pedig mákos-meggyes muffint sütöttünk. A múlt héten mi fogadtuk a vendégeket, egész vasárnap vendégjárás volt és nagy hancúr-pancúr. Most szombaton anyának lejárt az utolsó tanítási nap, és déltuán babalátni mentünk Huniékhoz, míg apa Petrozsényben vendégszerepelt. Anyának én segítettem a tájékozódásban, hogy nehogy Szentgyörgyön eltévedjünk az új házak között. Ma olyan szépen havazott, hogy kimentün egyet hógolyozni, de inkább csúszdázás lett belőle. Délután muffinsütés következett, melyet ajándékba vittünk Ákoséknak. Mostanában rengeteget legózom, és nagyon várom az angyalt, hátha elhozza azt, amit listámra is megírtam neki.

Addig is gyűjtjük Áronnal a csillagokat a jócselekedetek fájára. Tegnapi jócsillagomat például szinte véletlenül hoztam össze, mikor az útkereszteződésnél várakoztunk a kocsiban a villanyrendőr előtt. Egy szegény kislány alamizsnáért kéregetett, és a nálam lévő tábla csokit kinyújtottam neki az ablakon. Boldog voltam, hogy egy kis örömöt szereztem szegénykének. Jövő héten anyával összeállítunk egy-két cipősdoboznyi "szeretetet", amit a Zanzába viszünk, hogy karácsonykor szétosszák árvagyerekeknek.
Az lesz a tízedik csillagom!

Nincsenek megjegyzések: