Személyes benyomások, gondolatok, érzések merő őszinteséggel

2010. április 27., kedd

Jó nekem!








Ismeritek Janikovszky Éva Jó nekem! című könyvét? Most folytatom a kérdéssort:
Jó nekem, mert szüleim mindenfele visznek: úszodába, lovagolni ... És nem mondják folyton, hogy "Bezzeg az én időmben...!"
Jó nekem, mert, ha kérem elvisznek a McDonaldsba.
Jó nekem, mert, ha kérem, biciklit és görit vesznek nekem.
Jó nekem, mert van egy kisöcsim, akit mindenféle trükkre megtaníthatok.
Jó nekünk, mert együtt kacarászhatunk este lefekvés előtt.
És jó anyáéknak, hogy két ilyen szép, okos, ügyes és főleg szerény kisgyerekük van, mint én.
Jó nekem (Vajon, jó nekem?), mert ilyen anyukám és apukám van, aki rámfigyel, ha kérdezem, és szigorúan nevel minket, hogy ne legyünk olyanok, mint a szomszéd "Pistuka", aki a múltkor is lelökte a Jeneiék lányát biciklizés közben... és nem tudta megmondani, hogy mennyi 2 meg 2...

Vagy itt van például Déneske, aki elmúlt 6 éves, de se biciklizni, se görizni nem tud, és azt sem tudja megmondani, hogy ki írta a Csoda és Kószát vagy Boribont vagy Csiperke bácsit (igaz, azt még én sem tudom). De akkor is!
Azt hiszem, szüleim sem szeretnék, ha ez a Déneske én lennék, vagy fordítva, én volnék olyan, mint Déneske.
Vagy itt van például Karcsika...
Róla jobb, ha nem is beszélünk!
Jó nekem!





Nincsenek megjegyzések: