Személyes benyomások, gondolatok, érzések merő őszinteséggel

2010. november 25., csütörtök

Szent Márton, kinek igen okos paripája vala

Este fél nyolc fele, mint aki érzi, hogy szorítja az idő, vadul nekiállok egy rajznak. Mindezt azután, hogy sorra veszem a kirakó-építő játékaimat, amit szülinapomra kaptam: Bolyong-golyó, Geomag és természetesen a Legó. Ez utóbbit anyáéktól (3 in 1), amit eddig csak apával közösen raktunk, de ma délután egyedül boldogultam vele. Megjegyzem, ez körülbelül 3 óra folytonos játékot jelent.

Szóval, mikor már a pizsomát rázta anya, gyorsan papírt ragadtam, és lerajzoltam a "lovát patkoló kovács" jelenetet. Amúgy sercegett ceruzám a papíron!
Anya látván a nagy búzgóságomat, kompromisszumra lépett: el kezdte olvasni az esti mesét, hogy azzal is előbbre hozza az elalvás idejét.

A három kívánság és Az okos leány meséken rég túl volt anyám, éppen a harmadikat olvasta, mikor hirtelen felugrottam.
- Mi az, végeztél? kérdezte.
-Dehogy. Gyorsan hozzál még egy lapot, mert Szent Márton is várat magára a lúdaival!"

Végül a ludak elmaradtak a rajzomról, csak azt sikerült nyélbe ütnöm, amint Szent Márton kardjával akkorát suhintott, hogy a tűzes nyílvesszőket, melyek pajzsának irányultatnak vala, mind kettéhasadva vették vissza, az ellenség felé irányukat.

Íme a végeredmény:

Nincsenek megjegyzések: