Személyes benyomások, gondolatok, érzések merő őszinteséggel

2009. június 27., szombat

Babaház fiúknak?

Igen. Tegnap megkaptam Boglárka babaházát. Talicskával hozták át nekünk a szomszédból. Nagyon megörültem neki. Most már nekem is van babaházam. Nem olyan szép, mint az Ágnesé, de nekem ez is tetszik. A Bartos Erika könyvében Annácska is ilyet kapott.
Csak még be kell rendezzük anyával.

Este azt tervezgettük, hogy fürdőszoba és konyha is kellene a Legobabáknak. Ebben a házban ugyanis nem babák, nemis mackók, hanem Legobabák laknak. Esténként kiülnek a ház elé, és borozgatnak a vendégekkel. Vörös bor is van az asztalon. Látjátok?

Ma anyával diós patkót sütöttünk nekik. Az én kedvenc sütimet. Legyen amit ropogtassanak a babák ma este a bor mellé. Segítettem anyának diót törni, darálni, tésztát gyúrni és patkót formálni.
Ez volt a kibékülés jó cselekedete. Ma ugyanis anyával összevesztünk. Mert bántottam az öcsikémet. Anya elmagyarázta, hogy nem szép, mikor két testvér püföli egymást. Már meg is bántam. Tudunk mi ketten szépen is játszani. Bocsánatképpen felolvastam neki a Kippkopp a fűben című mesét.


Anya pedig könyvet adott nekem. Marék Veronika: Öcsi és bátyó. Két fiútestvérről szól, akik összevesznek, majd kibékülnek. Mint Marci és Áron. Azaz Cupák és Bücü.

Most már megértettem, miért haragudt rám anya annyira, mikor elvettem Árontól a játékát.

Nincsenek megjegyzések: