Személyes benyomások, gondolatok, érzések merő őszinteséggel

2009. június 25., csütörtök

Vakáció

Hurrá! Itt a vakáció. Nem kell oviba menni, csak ha akarok.
Ma például anyával meglátogattam az ovis társaimat, míg anya iskolába ment. Ma tehát iskolában voltam. Rajzoltam a tanáriban és autóztam. Hosszú asztal állt a tanáriban. Az volt az országút. Az asztal végében volt Budapest. És az asztal végén volt egy nagy szakadék. És a kamion szinte beleesett. Aztán sikerült visszatolatni.
Felírtam a táblára az ábécé első betűit, és a számokat is lerajzoltam tízig. Ákom-bákom.
Holnap Áronnak is megmutatjuk az ovit, ahova ősztől ő is beiratkozik és az iskolát, ahol anya dolgozik.
Egyébként reggel nem kelek korán. Nyugodtan megiszom a kakaómat apával. Ő kávézik. Majd azt játszhatok, amihez éppen kedvem szottyan. Például vonatozom. Thomas még ma is a kedvencem. Áron pedig egyenesen Thomas-lázban ég!

Nincsenek megjegyzések: