Személyes benyomások, gondolatok, érzések merő őszinteséggel

2009. június 10., szerda

Évzáró ünnep az óvodában




Tegnap búcsúztattuk két pajtásunkat, akik jövőtől már iskolások lesznek. A szerepben ők voltak a vőlegény és a menyasszony. Négyen voltunk a barátaimmal a vőfélyek. Mindenki népi viseletbe öltözött. Még az óvó nénik is!

A szerep nagyon jól sikerült.

Nagy esemény lehetett a szülőknek, nyújtották a nyakukat, hogy jobban lássanak. Sokan fényképeztek, videóztak. A mamák és anyukák sírtak.

Kitűnő hangulat volt. Onnan tudom, hogy a vendégek sokszor nevettek! Törülték a szemüket. Azt nem tudom pontosan, hogy mitől. A nevetéstől, a sírástól vagy a nagy melegtől.

Folyt rólunk a víz, olyan meleg volt csizmában, mellényben és kalappal a fejünkön.

A vőfélypálcámat mama készítette. Meg fogom köszönni és dicsérni kicsimamát ezért , mert úgy vettem észre, az enyém volt a legszebb.

Még Bella és Vili tata is eljött, hogy megnézzen.

Hazaérve fagyiztunk egyet. Jutalomfagyi. Mert ügyesen táncoltam, kurjantottam és énekeltem. És ügyesen elmondtam a szerepemet.

1 megjegyzés:

Eniko írta...

Szia Kinga!

Örülök, hogy ezen blog által megismerhettem a két gyönyörű fiacskádat! Büszke lehetsz rájuk! És milyen érdekes becenevekkel rendelkeznek...biztos ennek is megvan a története...

Valóban az előadásod nagyon hasznosnak tartottam, még a bevezető/záró verseket is lejegyeztem, így megismertettem másokkal is. Sokaknak tetszett. Olyan is volt aki kimásolta a Finály Olga verset és gyereknapra a párjának címezte. Úgyhogy terjed az információ...

Közben mi is elkezdtük gyűjteni a Dávid-könyvecskéket... meg is van az első 4 könyvből álló rendelésünk. Szülinapjára kapja majd a Kismanó.
Minden jót kivánunk Nektek!

Enikő