Személyes benyomások, gondolatok, érzések merő őszinteséggel

2009. június 25., csütörtök

Irány a könyvtár!

Eljött a vakáció, és anya elvitt a gyerekkönyvtárba. Bevetés, küldetés: megtalálni és kikölcsönözni Hervay Gizella Kobak könyvét. (hogy ne kelljen azt is megvásárolnunk). Itthon előzetesen megnéztük interneten, hogy egyáltalán megvan-e.
Szerencsére a 7 példányból egy benn is volt. Ki is kölcsönöztük. És még vagy 5 könyvet. ANYÁNAK!!!

Ahogy beléptünk a könyvtárba megnézegettem a kiállított munkákat, rajzokat, melyeket gyerekek készítettek, festettek, rajzoltak. Egyet szaladgáltunk Áronnal az előcsarnokban. Aztán észrevettem a csigalépcsőt, utána a tükröt. Egy kicsit elidőztem előtte. Aztán mikor felértem egy asztalon könyvek voltak kiállítva. Belelapoztam. Anyával kikerestük a könyvet, amiért mentünk. A H betűt én találtam meg. A könyvet pedig apa. Mielőtt kimentünk volna, lepillantottunk fentről az előcsarnokba. Nekem ez tetszett a legjobban.
Áron futkorászott. Pedig ő a könyvmoly a családban. Aztán apa nagyon megharagudott amikor meglátta, hogy kihúzogatta a betűket a könyvek közül.
Sok könyv volt a polcokon. Régiek és újak. Verseskötetek és meséskönyvek. Képeskönyvek és lexikonok. Magyar és román nyelven.
Anya mégis elégedetlenül jött ki a könyvtárból.

Nem tetszett a felhozatal? Vagy nem talált meg valamit? Pedig a nénik kedvesen fogadtak. Meg is keresték anyának az egyik könyvet, amit nem talált a polcon a K betűnél...
Mindenesetre én elégedetten jöttem ki az ajtón Kobakkal a kezemben. Először jártam könyvtárban. Meg is ajándékoztam magam érte, mert eső előtt még bekaptunk egy finom fagyit a főtéren.

Este fürdibürdi után jöhetett az esti mese. Természetesen Kobak.

Nincsenek megjegyzések: