Személyes benyomások, gondolatok, érzések merő őszinteséggel

2009. július 5., vasárnap

Ma vasárnap volt




Ma vasárnap volt,
és nekem nagyon jó
a viszonyom a vasárnaphoz,
mert ilyenkor mindenki itthon van,
és ilyenkor én mondhatom meg,
hogy hová menjünk játszani,
például kicsimamáékhoz Backára,
ahol várt rám a bunker,
amin egész nap mászkáltam,
Legalább kipróbáltam magam.
És az volt a jó benne,
Hogy senki nem szólt bele.
Mert én megbízom magamban.

Mondtam.

Eközben Beppo és Kutyus
sugdolóztak a széken.
És ez nem szép.
Anya mesélt is neki
minek folytán se szeri
se száma nem volt a
sóhajtozásnak.
Kis hinta után elnyúlt szépen.

Egyet-kettőt még morgott éppen
Aztán kinyúlt
mozdulatlanul
a széken.
Mindegy volt neki:
Fiú pizsi vagy lány pizsi.
Mindenkor jó,
de a legjobb
vasárnap.

Mindenütt jó,
de a legjobb
tatáéknál.

Nincsenek megjegyzések: