Személyes benyomások, gondolatok, érzések merő őszinteséggel

2009. május 19., kedd

A Bulevárdon










Mikor kicsi voltam nagyon szerettem anyáékkal a Bulevárdra járni. Most is. Ez a játszótér más, mint a többi. Más a hinta, más a mászóka, csúszda rajta. Kötélre is lehet mászni.





Abban is különbözik a miénktől, hogy ritkábban látogatjuk, és olyankor együtt van a család. Anya, apa, Áron és Marci. Vagyis Cupák. És Bücüke.

Ez a játszótér a Vár hátamögött van, a Szabók bástyájához közel. A fenti képen látszik a Szabók bástyájának egy része. Régebb Bethlen sétánynak hívták ezt az utcát, én egyszerűen Bulevárdnak hívom. Legújabb neve Vár sétány.


Azért is szeretem, mert olyan gyerekek járnak ide, akiket nem ismerek. De hamar megbarátkozom. Velük.


Szeretek kötélen hintázni, mászkálni, csúszkálni.


Jaj, és még valami.

Akkor is idejövünk apával (csak apával!), amikor anya és Áron játszóházba mennek Borihoz. De engem nem engednek be oda, mert sok puculós jár oda. nem is bánom.

Mert nekem úgyis jobban telik a Bulevárdon.


Nincsenek megjegyzések: