Személyes benyomások, gondolatok, érzések merő őszinteséggel

2009. május 25., hétfő

A Somos tetői játszótéren

Nemrég új játszótér épült a Somin. Tegnap délelőtt a család elindult felfedezésére.

Miután apa és anya kényelmesen elhelyezkedtek a padon, apa kijelentette:
-Végre egy civilizált játszótér!
Nem nagyon értettem, mit jelent, de talán abban reménykedtek, hogy nem kell folyton a nyomunban járniuk, és ügyelniük ránk. Itt ugyanis biztonságosabbak voltak az eszközök, mint más játszótereken.
De nem sokáig ültek ott nyugodtan, mert Áron rögtön püfölni kezdte a csúszdán a gyerekeket, így anyának közbe kellett lépnie. Különben is, olyan szaporán futkározott a sok gyerek és mászóka között, hogy anya és apa jobbnak látta, ha elosztják az ügyeletet egymás között. Így kerültem én apa, Áron pedig anya felügyelete alá.

Anya és Áron kis idő után megállapodtak a számoknál. Áron percekig eljátszadozott velük.



Én sorra kipróbáltam a mászókákat. Volt ott ilyen is:






Olyan is:






Bücü sem hagyta magát, amit lehetett, kipróbált.




Találkoztunk Ágnesékkel. Felmásztunk a pókhálóra, és onnan szólítgattuk egymást. Aztán összekoppantottuk véletlenül a fejünket. Ha jól emlékszem, az idén másodszorra.

Egyik hintánál egy bácsi hajtott meg, akiről apa azt mondta, hogy ő segített anyának születésemkor vagyis ő vett ki engem is (és Áront is) anya pocakjából. Köszi doki! A legérdekesebb hintán apa nem fényképezett le, mert éppen akkor cseréltek anyával. Anyával ketten kézenfogva rohantunk, hogy kipróbáljuk azt a hintát, melyen csimpaszkodni kell, és sokáig visz a hinta a huzalon. Ilyen hintán először tavaly a budapesti állatkert játszóterén ereszkedtem. Végre itthon is van!!!

A következő kép tehát a tavaly Budapesten készült. Majd egyszer mesélek erről is. Bücükével jól lehet fogócskázni, szaladgálni. Haragszik is emiatt apa, mert ritkán áll meg egy helyben, így nem képes lefényképezni őt. Ez a kép kivételesen sikerült.


2 óra szabadtéri mozgás után, fáradtan, éhesen és szomjasan indultunk haza. Még anya is elfáradt. Ezt onnan láttam, hogy a végén már lábbal hajtotta a hintát.

Hazafele Áron elaludt a kocsiban, ezért ő nem ebédelt velünk.

Kis idő múlva követtük őt mi is. Vagyis: Áron aludt. Anya aludt. Marci is aludt. Apa? Szintén zenész!








Nincsenek megjegyzések: